Render3

נווה יהושע 46, רמת גן

כתובת הפרויקט

נווה יהושע 46 

מספר בניינים

1

מספר קומות

8

מספר דירות

31

תכנון ואדריכלות

בוריס דיקרמן

סטטוס פרויקט

מאוכלס

נווה יהושע 46, רמת גן

הבניין ממוקם בעיר רמת-גן המבוקשת, ברחוב שקט ואיכותי ועם זאת מרכזי. הבניין הנבנה יתנשא לגובה של 8 קומות עם תמהיל דירות של 4 ו-5 חדרים וכולל גם פנטהאוזים מרהיבים ודירות גן מפנקות.

פרויקט הבוטיק של קבוצת צליח רוטשילד הינו פרויקט מגורים מודרני, ייחודי ואידיאלי הן מבחינת המיקום והן מבחינת ההשקעה.

הבניין מתאפיין בסטנדרטים גבוהים במיוחד, עם מפרט טכני עשיר ומודרני וחומרי גלם איכותיים.

הקדשנו מחשבה רבה לתכנון הבניין כבניין אקסקלוסיבי כך שיענה על כל צרכי משפחתכם. התכנון החכם מורגש כבר בחניון התת קרקעי המרווח, דרך לובי מפואר, מועדון דיירים מרווח וממוזג, חדר עגלות ואופניים בקומת הכניסה ושתי מעליות רחבות בכדי שלא תאלצו לחכות זמן רב למעלית אפילו בזמן העומס.

תמהיל הדירות בבניין הינו מגוון, כך שיש לכם אופציה לבחור את הדירה הנכונה ביותר עבורכם. כל דירה בפני עצמה היא יצירת אמנות ומתאפיינת בתכנון חכם וגמיש, חללים מרווחים, עם יכולת התאמה אינדיבידואלית לכל דייר.

רמת גן היא אחת הערים המבוקשות ביותר למגורים בישראל בשל מיקומה המרכזי בלב המטרפולין, ההרכב האיכותי של תושביה, הישגיה בתחום החינוך ושמירתה הקפדנית על איכות הסביבה.

קבוצת צליח רוטשילד מזמינה אתכם להנות מאיכות חיים בסביבה ירוקה עם פארקים, גנים ציבוריים ואטרקציות לילדים, לחיות באזור מתחדש ומתפתח עם מוסדות חינוך רבים, מגוונים ואיכותיים ולשמור על נגישות גבוהה לכל מקום ומכל מקום.