עקיבא אריה 4 תל אביב

עקיבא אריה 4, תל אביב

כתובת הפרויקט

עקיבא אריה 4

מספר בניינים

1

מספר קומות

7

מספר דירות

21

תכנון ואדריכלות

אלכס קרט בשיתוף

 78ARC

סטטוס פרויקט

בביצוע ושיווק

עקיבא אריה 4, תל אביב

רומנטיקה תל אביבית, שיכון צמרת, כיכר המדינה

דירות גדולות ומרווחת עם חנייה תת קרקעית רגילה לכל דירה – ללא מתקנים!

מפרט פרימיום יוקרתי הכולל את הקולקציות המובילות של מותגי העל בתחום עיצוב הבית.

בנייה ירוקה בתקן 2 כוכבים.

מבין כל המיקומים היוקרתיים של הצפון הישן, הנחשקים ביותר הם ללא ספק הרחובות הצידיים, החד-סטריים, על בתיהם נמוכי הקומה הטובלים בירוק, עם תנועה מזערית ושקט ושלווה מרביים. המתחם הסובב את כיכר המדינה משופע ברחובות ציוריים שכאלו, אך אם תשאלו את המקומיים מי מהם הוא המבוקש ביותר, הם יצביעו אל החלק הצפוני של הכיכר, בואכה שיכון צמרת. בדיוק בנקודה זו, מוקף בגינות קהילתיות וגני משחקים, נמצא רחוב עקיבא אריה בו בחרנו למקם את אחד הפרויקטים הייחודיים שיבנו בתל אביב.

שיכון צמרת, אקו-סיסטם של רוגע ושלווה במרחק צעדים ספורים מכיכר המדינה, נחשב בין יודעי הדבר לשכונה היוקרתית בתל אביב. בזכות הרחובות השקטים המאופיינים בבתים קטנים, ריבוי הריאות הירוקות, מוסדות חינוך מובילים כמו תיכון חדש וגימנסיה הרצליה, מרכזי קהילה ותרבות כמו מוזיאון ת”א לאמנות, הקונסרבטוריון, שבט צופי דיזנגוף והקאנטרי הקהילתי בארלוזורוב.

בזכות המיקום המצוין בסמוך לכל צירי התנועה הראשיים, מרחק הליכה מתחנת הרכבת הקלה העתידית ומרכז התחבורה החדשני הנבנה בתחנת סבידור. גם בתי הקפה של אבן גבירול וכיכר רבין, הבוטיקים של מתחם באזל, פארק הירקון וכל מה שבאמת מרגש בעיר, מחכה לכם במרחק הליכה או דיווש קליל.

לכל אלו, עומדת להתווסף הריאה הירוקה החדשה של העיר: כיכר המדינה החדשה, הממתינה בקצה הרחוב. הכיכר עומדת להפוך לפארק ציבורי ענקי עם אגם יפהפה במרכזו, טיילת היקפית עם שבילי ריצה ורכיבה, שבילים פנימיים מוצלים, מדשאות ופינות חן ירוקות, בתי קפה, מבנה קהילתי ו- 3 מגדלים מרהיבים הסובבים סביב צירם, באחד הפרויקטים המדוברים בארץ ובעולם בתחום התיכנון האורבני.

יחודו העיקרי של פרויקט היוקרה עקיבא אריה 4 הוא באינטימיות הבלתי אמצעית שהוא מאפשר, ביניכם ובין הטבע הקסום המקיף את ביתכם. מהצד האחד, פארק מטופח העוטף את המבנה ללא מחיצות, כמעין גינה פרטית. מהצד השני, רחוב שקט טובל בצמרות ירוקות, במרחק כמה פסיעות מכיכר המדינה.

דיירי הפרויקט יזכו לחוויית מגורים יוצאת דופן, המשלבת בין טבע קסום ואקסקלוסיביות אלגנטית. על אדריכלות הפנים של הבניין האינטימי בן 7 הקומות, המאופיין בקווים נקיים והרמוניים, אחראי האדריכל הבינלאומי פרופ’ יוסי פרידמן, אשר עיצב את החלל הציבורי בסגנונו היחודי, מלובי הכניסה, דרך 2 המעליות המהודרות ועד החללים הקומתיים. בכל קומה בפרויקט 3 דירות בלבד, למיקסום חללי הפנים וחווית הפרטיות של הדיירים.

 

קצת על הפרויקט

תכנון הדירות מאפשר גמישות מקסימלית בהתאמת החלל לצרכים ולשאיפות האישיות שלכם. לצורך כך, אנו מעמידים לרשותכם אדריכלית פנים מובילה אשר תלווה אתכם באופן צמוד בכל שלבי התכנון עד לשביעות רצונכם המלאה, ותסייע לכם ליצור בית חלומות tailor-made עבורכם.

בפרויקט מוצעות דירות יוקרה המתפרשות על חללים גדולים, עם מרפסת מרווחת הפונה לגן יפיפה או לרחוב השקט, לצד מיני פנטהאוז ודירת גן מרהיבה. לכל דירה חניה תת-קרקעית בחניון מרווח.

מעוניינים במידע נוסף? השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם